Reklamacje i zwroty

Produkty kupione w naszej perfumerii zwrócisz łatwo i tanio na każdej poczcie

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującym prawem masz, 14 dni na zwrócenie zakupionych przez internet produktów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów. Wystarczy, że wydrukujesz etykietę nadawczą, a kurier odbierze od ciebie paczke

Korzyści, jakie daje Ci nasz system zwrotów:

Łatwo
Dokonanie zwrotu jest bardzo proste. Kreator, dostępny w osobistym panelu użytkownika, automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie dokumentów!

Szybko i bezproblemowo
Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

Wygodnie
Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnej placówce Poczty Polskiej.

Tanio
Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 10,90 zł. Nie musisz płacić na poczcie: należność za zwrot zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Ci za odesłany towar.

Bezpiecznie
Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 1000 zł.

 

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  • W kolejnych krokach wybierz zwrot, klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę, w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  • Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej, gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg. Jednocześnie zwracamy uwagę na to, aby towary nie nosiły widocznych śladów użytkowania i posiadały oryginalne opakowanie.
  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.

 

 

REKLAMACJA I GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, dołącz do zwracanego produktu gwarancję oraz wypełniony formularz zwrotu

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

 

BEZPIECZNA DOSTAWA

Wszystkim Klientom gwarantujemy bezpieczną dostawę zamówionych perfum i kosmetyków.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, koniecznie wypełnij w obecności kuriera druk reklamacyjny (protokół szkody). Protokół szkody powinien zawierać: datę i godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy wtedy spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Pragniemy zapewnić Kupującym maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Istotne jest dla nas nie tylko Twoje zadowolenie z wybranych produktów, lecz także ze sposobu ich dostarczenia.

platforma finansowa

Swoboda wyboru
finansowanie w pełni online

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel