Faq / najczęściej zadawane pytania
- Jak długo zajmuje doręczenie paczki do wskazanego punktu od momentu złożenia zamówienia?
- W jakich godzinach kurier dostarcza przesyłki?
- Ile kosztuje przesyłka?
- Czy mogę dokonać zakupów w waszym sklepie stacjonarnym?
- Czy realizujecie zamówienia zagraniczne?
- Czy w moim mieście znajduje się paczkomat/ kiosk/ stacja, w której będę mógł odebrać paczkę?
- Dlaczego paczkomat w punkcie X nie znajduje się na liście/ nie mam mozliwości jego wyboru?
- Czy produkt x jest dostępny pomimo, iż nie jest widoczny na Państwa stronie internetowej?
- Dlaczego system nie uwzględnił mojego stałego rabatu podczas finalizacji zamówienia?
- Jakie są różnice pomiędzy wodą perfumowaną, toaletową i kolońską?
- Czym różni się UNBOX od klasycznych wód?
- Dlaczego cena jest niższa niż w sklepach stacjonarnych?
ad 1. Jak długo zajmuje doręczenie paczki do wskazanego punktu od momentu złożenia zamówienia?
Zamówienie złożone do godziny 13 dnia roboczego zostanie zrealizowane tego samego dnia (płatność za pobraniem, oraz gdy płatność zostanie już zaksięgowana), natomiast w przypadku zamówień złożonych po godzinie 13 zrealizujemy je kolejnego dnia roboczego. Aktualne informację odnośnie czasu dostarczenia przesyłek znajdziesz tutaj.
ad 2. W jakich godzinach kurier dostarcza przesyłki?
Kurierzy z reguły rozwożą paczki w godzinach 9:00 - 17:00, więc jeśli w tym czasie przebywają Państwo w pracy to warto w danych do wysyłki wpisać adres firmy/urzędu, aby szybko i sprawnie otrzymać zamówiony produkt. Istnieje jednak możliwość, że paczka zostanie doręczona w wybranym przez zamawiającego przedziale czasowym (w godzinach pracy kuriera), ale notatka o tym powinna pojawić się w "uwagach" do zamówienia.
Aktualne informacje na temat kosztów dostawy oraz przewoźników znajdują się tutaj.
ad 4. Czy mogę dokonać zakupów w waszym sklepie stacjonarnym?
Niestety na chwilę obecną nasz punkt odbioru osobistego jest nieczynny, zatem zachęcamy do złożenia zamówienia wysyłkowego z dogodną formą dostawy oraz płatności poprzez naszą stronę internetową.
ad 5. Czy realizujecie zamówienia zagraniczne?
Oczywiście jest taka możliwość, cena przesyłki zależna jest od wagi zamówionych produktów. Prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
ad 6. Czy w moim mieście znajduje się paczkomat/ kiosk/ stacja, w której będę mógł odebrać paczkę?
Aktualna lista czynnych paczkomatów, kiosków oraz stacji zostanie wyświetlona w jednym z kroków realizacji zamówienia po wskazaniu odpowiedniej formy dostawy.
ad 7. Dlaczego paczkomat w punkcie X nie znajduje się na liście/ nie mam mozliwości jego wyboru?
Niestety w przypadku jeśli paczkomat nie jest możliwy do wyboru prawdopodobnie jest on nieczynny bądź przepełniony. Niestety nie mamy możliwości zrealizowania wysyłki paczki do takiego paczkomatu.
ad 8. Czy produkt x jest dostępny pomimo, iż nie jest widoczny na Państwa stronie internetowej?
Wszystkie widoczne na naszej stronie internetowej produkty są dostępne "od ręki" w ilościach podanych na stronie (aktualny stan magazynowy widoczny pod ceną). Niestety produkty niedostępne w naszej ofercie na chwilę obecną nie są również dostępne u naszych dostawców. Wciąż jednak powiększamy naszą ofertę, zatem zachęcamy do monitorowania strony internetowej sklepu.
ad 9. Dlaczego system nie uwzględnił mojego stałego rabatu podczas finalizacji zamówienia?
Rabat naliczany jest przez system automatycznie na produkty nie objęte promocją bądź wyprzedażą. Prosimy o sprawdzenie czy dodane do koszyka produkty nie zostały już objęte promocją. W przypadku jeśli problem nadal występuje prosimy o kontakt z naszym działem pomocy.
ad 10. Jakie są różnice pomiędzy wodą perfumowaną, toaletową i kolońską?
Różnica polega na stosunku olejków zapachowych do alkoholu:
Woda perfumowana (EDP - eau de perfum) 10-15 % olejków w 90 % alkoholu,
Woda toaletowa (EDT – eau de toilette) 5-10 % olejków w 60-85% alkoholu,
Woda kolońska (EDC – eau de cologne) 3-5 % olejków w 70-80 % alkoholu
Im większe stężenie tym zapach będzie mocniejszy i dłużej się utrzymywał. Należy jednak pamiętać, że dane zapachy najczęściej występują jako woda perfumowana lub jako woda toaletowa. Tylko przy niektórych możemy spotkać się z występowaniem obu. Jeśli chodzi o męskie zapachy to występują z reguły jako woda toaletowa.
ad. 11 Czym różni się unbox od klasycznych wód?
Podstawowa różnica dotyczy ceny. Unbox, ze względu na brak opakowania, jest tańszy od innych wód reprezentujących wybrany zapach. Warto także dodać, że w wielu przypadkach flakony nie posiadają korka. Zapachy wersji unbox nie różnią się niczym od zapachu klasycznych wód danej linii. Istnieją teorie, że testery są mocniejsze i trwalsze, jednak na chwilę obecną, żaden z naszych dostawców nie potwierdził takiej informacji.
ad 12. Dlaczego cena jest niższa niż w sklepach stacjonarnych?
Tradycyjne perfumerie muszą realizować większe marże, aby opłacić bardzo drogą powierzchnie w centrach handlowych lub sklepach w dobrej lokalizacji, rzeszę ekspedientów i ochroniarzy, którzy stanowią tylko część całego personelu firmy. Następnym czynnikiem jest fakt, że sprzedajemy dużo większą ilość produktów niż tradycyjne sklepy czy perfumerie stąd też więcej zamawiamy u dostawców, a kupując po kilkaset sztuk z danego rodzaju przy dużej częstotliwości zamówień oraz dzięki wspaniałej pracy naszych negocjatorów osiągamy najlepsze możliwe ceny zakupu.